Δες με αισιοδοξία τη ζωή εκπαιδεύοντας το νου σου

by admin
Δες με αισιοδοξία τη ζωή εκπαιδεύοντας το νου σου

Για να ζήσετε περισσότερο και καλύτερα, εκπαιδεύστε τον εγκέφαλο να έχει μια ρεαλιστική αισιοδοξία.

Μην υποτιμάτε τη δύναμη του να αναμένετε καλά πράγματα να σας συμβούν στη ζωή. Έχουν συνδεθεί με τη μακροβιότητα, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Υγιείς συνήθειες

Η αισιοδοξία κάνει τους ανθρώπους να αναπτύσσουν υγιείς συνήθειες, όπως η φυσική άσκηση και η διακοπή του καπνίσματος, που συντελούν στη μακροζωία. 

Αισιοδοξία και Ψυχολογικά Οφέλη

Τα ψυχολογικά οφέλη της αισιοδοξίας είναι επίσης πολλά. 

Οι απαισιόδοξοι άνθρωποι τείνουν να κατηγορούν κατευθείαν τον εαυτό τους όταν συμβεί κάτι κακό, πιστεύοντας ότι αυτό θα τους καταστρέψει τη ζωή. Οι αισιόδοξοι, από την άλλη, θεωρούν ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες και περιστάσεις που προκαλούν μια κακοτυχία. Εκτιμούν τα θετικά που συμβαίνουν στη ζωή τους. Δε σκέφτονται τι θα μπορούσε να είχε πάει διαφορετικά αν φέρονταν αλλιώς. Βλέπουν τα εμπόδια ως προσωρινά, ως ευκαιρίες για κάτι καλό που θα έρθει στο μέλλον. Χτίζουν τις άμυνες και την αντοχή τους. Αισθάνονται ότι ελέγχουν τη μοίρα τους.

Καλύτερες Σχέσεις

Οι αισιόδοξοι επίσης, χτίζουν καλύτερες σχέσεις, επειδή βλέπουν τα καλύτερα στοιχεία μέσα στους ανθρώπους. Οι απαισιόδοξοι, από την άλλη, πιστεύουν ότι τα χειρότερα δεν τελειώνουν ποτέ. Θεωρούν ότι η ευτυχία είναι ψευδαίσθηση, και η δυστυχία γίνεται γι’ αυτούς ένας αέναος κύκλος.

«Ένας απαισιόδοξος βλέπει τη δυσκολία σε κάθε ευκαιρία. Ο αισιόδοξος βλέπει την ευκαιρία σε κάθε δυσκολία.» είπε ο Winston Churchil.

Το να είναι κανείς αισιόδοξος δεν σημαίνει να αγνοεί τα άγχη της ζωής, αλλά να τα αντιμετωπίζει καλύτερα. Είναι ένας τρόπος σκέψης. Τόσο καλά όσο και άσχημα θα συμβούν σε όλους κάποια στιγμή στη ζωή. Το πιο σημαντικό είναι να ξέρεις τι πρέπει να σκεφτείς όταν μαθαίνεις κάτι κακό. Είναι θέμα επιλογής.

Ποτέ δεν είναι αργά να εκπαιδεύσεις το νου σου να κοιτάζει τη φωτεινή πλευρά της ζωής. Ένας τρόπος είναι να κάνεις ένα πορτραίτο του ιδανικού εαυτού σου, και να αφιερώνεις σκέψεις σε αυτό για μόλις 10 λεπτά τη μέρα. Άλλος τρόπος είναι να κρατάς ημερολόγιο στο οποίο γράφεις τα καλά πράγματα που σου συμβαίνουν.

Εστιάστε στα θετικά που σας συμβαίνουν, ο νους είναι ένας ακόμη μυς που εκπαιδεύεται ανάλογα με το πώς θέλετε να τον πλάσετε. Πηγή: thriveglobal.com

Διαβάστε για τη θετική σκέψη:

6 Τρόποι Για Να Καλλιεργήσεις Την Ευγνωμοσύνη Σου

4+1Πρακτικές συμβουλές για την αναπτυξη της θετικής σκέψης

Μην κυνηγάτε την ευτυχία. Απολαύστε τη στιγμή!

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ: Αλλάζοντας τον εαυτό μας

10 βήματα προς την ευτυχία